Hornatý región Oravy ponúka cyklotrasy hlavne pre náročnejších cyklistov. Náročné cyklotrasy spájajúce regióny Oravy, Liptova a Kysúc sú určené pre zdatných športovcov. V okolí je ale tiež niekoľko menej náročných cyklotrás.

Hotel Julianin dvor ponúka svojim zákazníkom kvalitné bicykle slovenského výrobcu značky Vertec.

Nenáročné cyklotrasy

CyklotrasaDĺžkaČo uvidíte a popis cyklotrasy
Cyklotrasa Skanzen Zuberec6km a späťCyklotrasa od hotela Julianin dvor do Múzea Oravskej dediny v Zuberci je veľmi príjemná cyklotrasa, výborná ako rodinný výlet. Zdatnejší cyklisti môžu pokračovať až na Ťatliakovu chatu.
Cyklotrasa Oravice - Tichá dolina11kmVýchodiskom je parkovisko termálneho kúpaliska Oravice. Prechod cez Tichú dolinu je vhodný pre rodinnú cyklistiku. Cestou sa môžete zastaviť a prejsť sa nádhernou Juráňovou dolinou.

Stredne náročné cyklotrasy

CyklotrasaDĺžkaČo uvidíte a popis cyklotrasy
Cyklotrasa Habovka - sedlo Prieková - Oravský Biely Potok 18kmŠtátnou cestou z Habovky do Oravského Bieleho Potoka, pri kostole odbočiť doľava okolo cintorína po červenej značke poľnou cestou cez Dielnicu na Mních, Machy (Pálenica) dolu do sedla Prieková. Cez Črchlicu po modrej značke zídete do Zuberca a následne do Habovky.
Cyklotrasa Blatnou dolinou do Oravíc13km a späť Cyklotrasa od hotela Julianin dvor do Oravíc vedie veľmi pokojnou Blatnou dolinou do Oravíc. Tam sa môžete okúpať v termálnych kúpaliskách, alebo pokračovať po cyklotrase Tichou dolinou, Juráňovou dolinou, príp. ďalej až do Tvrdošína alebo Suchej hory.
Cyklotrasa Habovka - Starý Háj - Brestová - Habovka15kmNa začiatku Habovky odbočíte do Blatnej doliny, prejdete okolo náučnej trasy slatinného náleziska Medzi potôčkami. Pokračujeme Blatnou dolinou, pútač nás odkloní na žltú turistickú značku cez lavičku na lesnú cestu, pretneme štátne cestu Zuberec – Oravice, my pokračujte lesnou cestou po dobre vyznačenej trase cez Starý Háj k horárni na Brestovej. Odtiaľ sa spustíte cez poľanu Brestová do Zuberca a pokračujte do Habovky.

Náročné cyklotrasy

CyklotrasaDĺžkaČo uvidíte a popis cyklotrasy
Cyklotrasa Habovka - Ťatliakova chata15km a späť Začiatok trasy priamo pred hotelom Julianin dvor. Cesta pokračuje cez Zuberec, Múzeum Oravskej dediny - Skanzen Zuberec, Zverovku až k Ťatliakovej chate (1373m.n.m.). Celkové prevýšenie tejto cyklotrasy je 700m.
Cyklotrasa Huty - Kvačianska dolina35km Veľmi náročná cyklotrasa, ktorá prechádza hranicami regiónov Liptova a Oravy. Od východiskového bodu 680m.n.m. sa vystúpa až do 1100m.n.m. a nasledné klesne ku Liptovskej Mare do nadmorskej výšky 400m.n.m. Trasa prechádza Kvačianskou dolinou späť na Oravu. Trasa je veľmi náročná, ale u zdatných cyklistov veľmi obľúbená, kvôli roznym stupňom náročnosti počas cyklotrasy a tiež rôznym povrchom terénu.

Ubytovanie na Orave

Rezervujte si svoj pobyt telefonicky na +421 911 655 955 alebo online prostredníctvom rezervačného formulára.